mandag, november 20, 2006

Heisann!!

Nå på tide og skrive litt her. På lørdagen var vi i Stavanger og så på Siddis cup i bowling hvor Asle fra Bergen vant i herreklassen og i kvinneklassen ble det Helen fra Stavanger som vant. Det var koselig og traff Beate og Kristian som kom fra Bergen. Også traff Tone Helen med sin vesle jenta, Andrea som er to mnd gamle. Vi satt og pratet og det var bare oss igjen til slutt da de kom like før bowlingen var ferdige.
Så dro jeg, AH og JE og besøkte Birgitte m/fam og spiste middag før vi dro til døvesenteret og der var det masse folk, ca 40stk.. Ble der til ca 21 og vi kjørte hjem etterpå..

Vi var også i Stavanger for to uker siden og besøkte Mona m/fam. Ble der i flere timer og JE kom senere til oss og spiste middag før vi dro til Døvesenteret. Alle var så nysgjerrige og så AH. Jeg måtte trekke meg bakover slik det er plass rundt AH, hehe..

Ellers har jeg vasket helårsrengjøring og har bare kjøkkenet igjen. JE har de to bodene, tak og vegg som er hans oppgave.
Jeg bruker mye tid til å brodere ferdig juleduk. Motivet som ligger på bordet er ferdig, så de 4 motivene på hjørnene gjenstår. Ene er snart ferdig. Føler jeg blir stresset da jeg føler jeg ikke rekker til julen kommer.
På søndagen som var gikk vi tre på tur i en time i det flotte høstværet..
Prøver og gå meg tur 3-4 ganger i uken, men ikke så lett når det nærmer seg julen.

JE jobber kveld i denne uken så han er vel hjemme om dagen. Skal dra på butikken i uka her og handle inn tørre/hermetikk varer til jul/barnedåp så vi ikke blir stresset når det nærmer seg. Bare en mnd igjen til foreldrene og søs m/fam kommer. Gleder meg vilt til og se goille ungen min, Johan Ottar og Knut Roar. Må også snakke til lille knøttet som Lene bærer fram til april :D:)...

Skal på Helsestasjon på onsdag hvor jeg treffer tre andre mødrene, gleder meg!! På torsdag og fredag må huset være frisk og rent før Sara Therese og hennes mor kommer på besøk. Må lage en kake da ST er helt vill etter den. Heter nemlig suksekake (gulkake). Den er veldig god, nam!!

Ellers skal vi til Stavanger to ganger i desember. Ene er på julebord og adventsløp på samme helg så fint vi får kombinere. Håper på og få overnatte hos noen der så slipper vi og kjøre frem og tilbake. Hvis ikke, sove på hotell kanskje??

17.desember er det hyggetreff hvor vi spiller bowling.. ;)

Det var alt.
Mvh Tone Rørstad..

1 Comments:

Blogger Anine said...

Mye til Stavanger du ja :) Håper på å føde litt før termin slik at jeg får vært der litt lenger i desember og få med meg de begivenhetene som skjer i Stvg i desember, men magefølelsen sier: OVERTID! Uff:(

5:32 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home