fredag, november 24, 2006

Fikk igår vite at nemlig min søster, Lene venter igjen på en gutt, og termin ble antatt den 21.april. Det blir spennende om barnebarn&mormor har bursdag samme dag da hun fyller år den 22. Også ikke mins min venn, Elin S. som også venter på gutt og nemlig den 26.april. Så det blir spennende hvem får først, hehe..

Regner med jeg blir lenge i trheim fra påsken av og ut mot mai, så jeg endelig få besøkt søstra på sykehuset som jeg fikk glipp av det når hun fikk 2.sønn. Glemmer aldri når hun fikk den første at jeg reiste til Orkanger fra Trheim hver dag i 4 dager. To av dem tok jeg buss og andre satt på selvsagt foreldrene... Det tar 45 min og kjøre til Orkanger.
Men uansett kan jo hende jeg havner her i DuvarUsund, :D:D..... Men hååper på at jeg er der i Trheim!!!

Gleder meg masse til å bli tante nr 3, og foreldrene får 4. barnebarn på 3 år, oioioioioi.... Kanskje det blir neste 2008, da ble det barn hvert års skifte fra 2004 - 2007. Hihii....

Igår gikk jeg og AH i dritt været i en time, i det pøsregnet og blåste litt. Og det var sååå HÆÆÆRLIG må eg si!!!!!
Vasket rent i huset og ryddet litt før gjestene kommer idag og imorgen. Skal bake kake idag så det blir litt rolig dag før de kommer med tog kl 18.00.

Jan Erik kommer hjem fra jobb kl 12.30 som han egentli skulle jobbe fra 15-20 ikveld men fikk avtale med en kollega om å starte tidlig og slutte tidligere, hmm det blir gooodtt!!!!

Deilig de som jobber kveldskift jobber bare 5 time på fredager, hærlig!!

1 Comments:

Blogger royjannericky said...

Hei Tone :)
Hørte at dere har fått dere en datter for lenge siden.Fikk ikke gratulert så får jeg gratulere dere masse.. Har dere hjemmeside? eller noe jeg kunne se bilde av babyen? :)
Klem Janne

http://royjannericky.piczo.com

2:29 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home