mandag, januar 01, 2007

Hei!
Jøssa mei, en måned sia jeg har skrevet inn her. Jammen tida har gått fryktelig fort!! Det har vel skjedd mye i desember måned med helårsrengjøring, baking og ikke mins lille Anny Helen...Jan Erik har vært tre uker med sykmeldt da han har muskelsmerter i brystet og i ryggen som må hviles fra tung arbeid på platearbeid/brenneavdeling. Så vi har koset oss skikkelig og fått litt massasje av meg som gjør han litt bedre :p. Skal jeg ta utdannelsen og bli fysioterapeut? Hehe, nei takk.
Har hatt besøk av alle mine familie fra Trondheim. Huff, Knut Roar har forandret seg masse siden jeg så han i august. Han har blitt en stor gutt, det samme med Johan Ottar også, prater som en foss må jeg si! Og ikke minst mega gla i biler og kan leke med dem i mange timer. Han fører bilen som parkeringsplass at bilen plasserer etter hverandre.

På julaften skulle vi legge gavene under treet men JO fylte pakkene som biler bortover fra treet ut mot kjøkkenet, hehe.. prøvde og forklare han at de skal være under treet. Nei, det ville han ikke. Så pakkene ble der til ungene skulle sove. Hihi...
Jeg fikk pulsklokke av min kjære mens han fikk squash tracket, festjakke og sokker. Så fikk vi pengene til tørketrommel av mine foreldre. Av søstra mi fikk vi dessertskåler...

Hadde juletreff hos JE sine foreldre med 24 stk og vi spiste smørbrød og kaker. Det var godt!! Også faren hans fylte 66 år 19.desember..

1.Juledag ble Anny Helen døpt. Faren min bar henne med 5 andre faddere er: Foreldrene mine og JE sin + min søs Lene og hans bror Hans Ove. Vi var tilsammen 14 stk på dåpen. Jeg spiste meg stapp mett og ville spise mer, men jeg klarte ikke, huff da mei!!!

2.juledag feiret vi Jan Erik sin bursdag og han fylt 35 år. også feiret min bursdag som jeg fyller 23 den 3.januar. Vi fikk masse fine gaver blandt annet vi fikk var: hard drive og var meget fornøyd med det!! Han fikk litt klær av meg og garasjejekk.. Jeg fikk håndveske av foreldrene og vi begge fikk super undertøy av min søster. Gave fra JE får jeg en dag når han er ut og handler, :p
Senere i romjulen fikk vi besøk av en par en dag og andre par neste dag. Det var meget koselig med masse sosialt og mye matlaging så vi gjør huset rent i uka her...

Må si at Anny Helen har voks mye og hun aksepterer mer nå. Mye øyekontakt og smiler mye!! Men av og til vil hun ikke ha sosialt så jeg må bare se på henne og kose med henne istedenfor.. Hun liker godt og se rundt og suge på fingrene sine. Er ikke gla i smokk så kan hende hun havner i tommeltotten om noen måneder, :D:D.

Om tre uker reiser vi til Trondheim på besøk og det blir hennes første reise med fly og annet sted. Det skal bli spennende og kanskje tøff?? Så blir jeg der fram til DM i gjøvik som skal gå 24-26 februar. Og Jan Erik kommer en tur til TRheim i mellom tiden...

På nyttårsaften var vi en tur til Kenneth tidlig på kvelden så etterpå til Anny, venninna til foreldrene til Jan Erik og ble der i en time og så på raketter. Så vi dro rett hjem da AH var ikke god i hele dag. Vi fikk også besøk tidligere på dagen så det ble en del styr...
Da sovnet hun kl 01.15 og våknet kl 09.30. Huff skikkelig brystspreng og vondt!! Godt det ble tømt ut etterpå :D:D

Idag har vi bare sløvet oss, tok meg en tur til byen da det var dårlig vær så ville ta liten tur. håper bedre vær imorgen så ta meg en tur ut også skal på svømming :D

Har dere kost dere med lange dagboken? Hihi

Mvh Tone R....

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei!
Uff litt av mye styr dere hadde i jula :) Men koselig at dere hadde fått masse på besøk for å se dere og ikke minst lille Anny Helen:)

Gratulerer med dåpsdagen, Anny Helen:) Håper hun fikk masse fine dåpsgavene??

Godt Nytt år selv om jeg har sendt sms :) Smiley :D Håper vi treffes en dag :) Klem fra meg til deg og JE:D God bedring til han ( hvis han ikke er sykmeldt nå?) :)

6:54 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home