onsdag, februar 03, 2010

Heihei dere alle lesetittere :)
-
Lite oppdatering ble det nå siden det ikke er noe spesielt nytt her + ikke så mange kommentarer så usikre om hvem som egentlig leser her.
Legger ut noe bilder her som er noe nytt de siste måneder.
-
Anny Helen og Alfred har hatt felles bursdagsfering med slektning. Anny Helen har hatt 3 års selskap med sine venner, så der har hun hatt det veldig kjekt..
-
Julen kom mine foreldre på besøk og ble her i 6 dager. Det var mye god mat hver dag av min far som stod i kjøkkenet 2-3 timer og lager luksus mat, hehe... Anny Helen va litt skeptisk da nissen kom mens Alfred bare glanet på og hadde spørsmål i ansiktet... Åpne av pakker var AH ivrig, hjalp en del med alfred sine da han va ikke noe interessert og ville leke istedenfor.. alle pakkene ble da ikke pakket opp så resten pakket de opp 1.juledag. 2.juledag spilte eg fotball med laget. AH og min mor var også med for å se på..
AH fikk ski i julegave så vi dro opp til Heia og gikk på ski/akte. Der var det kjempe flott flatt som man kunne trene på å gå på ski..
-
Nyttårsaften kom noen venner av oss på besøk med barn så vi hadde det koselig kveld med kalkun og senere noe godt å spise. Barna var med mennene ut og tente raketter i åtte tiden. De sov i 22 tiden da de va veldig trøtt.. Veldig kaldt var det ute også..
-
første helgen i januar dro vi til spangereid på hyttetur til JE sin jobb, der var det kjempe flott hytte, men når vi kom dit var det 4 grader og vi slet med å få veden til å brenne. De hadde heller ikke tennebrikke/papir, så JE måtte nok en gang nødt dra ned til butikken og kjøpe sånn kube og den klarer å brenne i to timer, da endelig temperaturen steg. Vi gikk rundt med jakker i 2-3 timer, huff... lørdagen va det godt og varmt. Vi var ut og lekte i snøen + dro en tur til lindesnes fyr, sørligste punkt.. var overrasket å måtte betale inngangsbillett.. Så de har også liten museum som Nordkapp har, men der oppe er rådyrt + større.. hehe
-
Sist helg ble vi invitert til et par som har giftet seg før jul så det var en hyggeli sosialt kveld...
-
Om to dager sitter jeg på toget til oslo og spiller fotball og treffe kjente folk, det blir en artig helg..
-
Tone

AH på Oslo S før tog til Ål

Kantarell
-


Sansehuset
-










8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Heihei!

Jeg leser siden din! Fått så god tid i det siste mens vi venter på at lillebror skal melde sin ankomst. Herlig å se bilder av barna. De vokser så fort og virker så herlige! (utrolig like også!!!=

Lykke til i DM. Håper det blir et flott mesterskap for alle. Morsomt at så mange lag skal delta. Håper nivået blir jevnt og spennende blant jentene!

3:30 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Uuups, glemte å si hilsen Elin! (men det gjettet du vel kanskje?)

3:32 p.m.  
Anonymous Berit Emilie said...

Heihei!

Så store ungene e blitt! AH ser ut til å være ei flink storesøster for A ;) Jeg skal se på DM i helgen! Har tidligvakt på lørdag så rekker neppe å se kampene, men søndag jobber jeg kveld og da får jeg med meg noen av kampene hvertfall :) Prøver å ordne meg fri på søndag.

Men vi sees sikkert! Gleder meg!

Klem

5:09 p.m.  
Blogger Kathrine said...

Hei :)
Så koselig å høre siste nytt! Ungene er blitt store ja :)
Vi sees i helgen!
Klem Katta

8:32 p.m.  
Blogger Gro Marie said...

Gjett om eg ble så glad når eg så på blogg-listen hos meg, at du hadde oppdatert din! Måtte skynde meg hit. Eg er ikke så flink til å legge spor etter meg, men er iallfall en fastleser hos deg.

Barna dine e blitt stor. Etter at eg fikk Storm, så har eg lurt på kor ble tiden av... Skremmende men samtidig e det bare koselig at tiden flyr =)

Me ses under DM, dessverre skal Storm ha en guttehelg med pappen sin :P

8:37 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg leser også bloggen, håper du fortsetter å skrive for det er så artig å se/høre om utviklingen av barna, og også hva du finner på :-)

Snakkes i DM!

Klem Sissel

9:20 p.m.  
Anonymous Anonym said...

ååååå! så nusselige tantebarn æ har:) arti me den røde nesen! dere e så flinke til å finne på aktiviteter! glede mæ te å se AH når dere kjem snart, men bli bare kort da! bedre enn ingenting! Kjempegla i dere fire:) klem fra søs!

2:29 p.m.  
Blogger Vero said...

Hei!!
Jeg leser også din blogg!!!
Artig å lese, ungene dine har blitt store nå..
nusselig å se Anny H mate Alfred!!

Klem fra Vero

11:45 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home