onsdag, november 05, 2008

Nærmer seg!!

Nå sitter jeg og venter spent på når fødselen er i gang, 12 dager igjen til termin. Lurer på om det blir før eller etter den tiden, åå som vi gleder oss sånn. Håper alt vil bli bra under og etter fødselen!
Akkurat nå er det masse dunk dit og datt og føles som jeg blir klypt av en, men det er bare babyen som presser hudet ut, hehe! Får ofte kynnere løpet av dagen og press nedover..
Litt fordel at samboeren jobber kveldtid denne uka slik jeg får oppgaven og være ilag med datteren min slik jeg får bevegelse og gjør jobben med henne da er sjansen at fødselen fortere i gang, som det står på babyverden. Men ingen garanti, hehe :D.

De siste dagene har vi hatt besøk av mine foreldre, spist en tidlig julemiddag nemlig pinnekjøtt og det var innmari gooood!!
Vært på spillermøte med hørende laget mitt og treneren har fått sparken, så vi har fått ny trener og håper han er bra!

Hilsen fra oss 3 + ball i magen :D

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Blir spennende å sjå når beibisen kjem! Skjønner at du begynner å bli utålmodig ;) Når i desember er du i Trondheim? Skal oppover lillejulaften eller kvelden før tror jeg. Forhåpentligvis kan jeg bli der fram til søndag .

3:52 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Måtte innom bloggen din for å sjekke om det var litt oppdatering. Spennende tider nå. Tror jeg kan lese mellom linjene at du er i fin form, slik du leker og ordner med den kommende storessøsteren din. Lykke til med alt!

8:25 p.m.  
Anonymous Anonym said...

uups, ... slik du leker og ordner med den kommende storesøsteren! Mente jeg..Skjønner ikke helt hvorfor ordet "din" kom med. Du har jo en storesøster, det finnes forhåpentligvis ikke flere, hihi..

8:27 p.m.  
Blogger Tone said...

Hei..

Tak for svar fra dere!
Elin: Lenge sia jeg har sett deg på MSN, eller har du fått ny adresse? Håper å prate med deg snart igjen!!

1:35 p.m.  
Anonymous Anonym said...

heisann!!
Ville bare ønske deg lykke til med fødselen og det blir spennende tid for dere!!

klem

11:50 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei hei hei... Terminen er nær og det blir spennende om hva det blir... Jeg står fremdeles fast om kjønnet, hehe. Så deilig at du ikke har fått svangerskaps klør..
Lykke til og håper at fødslen går bra.. Litt au er det ok, hehe.Klem fra oss 3, Helle Chr.

1:44 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home