mandag, november 17, 2008

Termin idag!

Hei! Fosteret trives enda godt i magen min og den er ikke kommet ut enda. Har hatt en del kynnere de siste, så det går opp og ned. Får mest smerte om natta men så er de smertene borte etterhvert, sukk! Får bare la dagene gå og max om to uker er den uansett ute ;)

I helgen var vi mest hjemme, på lørdag tok vi en biltur rundt ca 2 timer brukte vi. På fredag var AH hjemme sammen med meg, så vi gikk ut og lekte og var på butikken senere på dagen.

Samboeren jobber om dagen denne uka, det bli digg. for de to siste uka har han jobbet kveld pga nattskift er ferdig så nu blr det bare kun to skift. Gleder meg om noen uker så er han hjemme med oss i 5 uker, (2 uker fødselsperm og 3 uker ferie) hærlig! Så etterhvert stikker vi opp til Trheim!!

Tone

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei kjære søs! bli spennende å se kæm av mæ eller mams&paps som har rett ang datoen! huske kor LEI æ va av første svangerskapet som gikk ti daga over termin ja! Så håpe u slipp! Kos dere masse likevel, for snart bli d full kaos! hehe! masse klemmer fra din søs som savne dere alle veldig mye!

9:03 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Får vel tippe en dato jeg også da, jeg sier den 22 november! Tror også du får en ny jente, men det har jeg sagt før! Skjønner godt du er lei, men du får prøve å nyte de små/harde sparkene i magen, jeg SAVNER det faktisk! Det er noe helt spesielt å gå gravid, selv om man har mange plager.

Lykke, lykke til!!
Håper vi kan treffes i Trondheim da, eller kanskje dere tar en tur nedover?

Stor klem fra Sissel

7:59 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Gratulerer med lillegutten!!

Nå er kjernefamilien komplett :-)

KOS DERE!!

Klem Sissel

9:47 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Gratulerer så mye med lillegutten! Venter spent på bilde av ham!! AnnyH er vel en stolt storesøster??

Klem fra oss 3

12:36 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Har en utfordring til deg på bloggen min! ;-)

1:49 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home