lørdag, januar 13, 2007


Hei, god kveld!!!

Har gjort mye i denne uka!! På mandagen redigerte jeg en del fra filminga de siste måned. Så fikk jeg besøk av Monica og Odin. Odin er bare en dag yngre enn AH ;). Odin er sterk ved å ligge på magen og kan løfte hodet opp når han ligger på ryggen, sterk og tung gutt!! :)

Så på tirsdagen kom Ida Karen på besøk og ble her til torsdag, det var kjempe koselig. Vi satt og pratet, hun var ivrig til å stelle AH :).

På onsdag var jeg til fysio og fikk behandlet en vond rygg :S.

Da kom Tone Helen & Andrea på besøk og tøff for de og komme da de måtte bytte tre ganger. To med buss og en med tog så kom vi og hentet de på togst.
Andrea er en mnd eldre enn AH og hun er flink til å strekke ut armen og gripe og bite på leker. Kjekt for Ida og Tone H å ha truffet da de gikk i samme klasse for 8-9 år siden. Vi fikk bestille en god italiensk pizza, den var såååå dilla at jeg spiste fort, hihi.
Tusen takk for besøket, Ida, Tone H og Andrea :)

Så på torsdag dro Ida med toget tidlig da hun skulle rekke på jobben kl 13 da fikk jeg fortsette og redigere litt da var jeg sammen med AH og fikk ryddet litt her før jeg får avlastere søstrene Hovden på fredag..

På fredag kom søstrene her og da ble det mye prating da jeg ikke har sett de på 4 mnd pga fødselen og nybakt AH må bruke mye tid på og bli kjent ;)

Det var såå mye vann og det ble steget ca en meter vann enn vanlig og det var ca 10-20 cm over parkeringsplassen, huff da de barna ble litt redd at det skulle bli mer og mer opp. Men forklarte at det går ned igjen...

På lørdag gikk vi 45 minutter opp til Kenneth og gikk hjem igjen 45 min. Kjempe kos hos Kenneth da de fikk hilse på de tre søte kattene :D. Er meget stolt over Weronika og Iza at de klarte og gå så langt, og Anny Helen sov søtt i vogna si ;);)

Da spiste vi kylling og lørdagsnop foran tv før legge tid til de barna...

Ønsker dere en god helg

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei! Takk for kommentaren i bloggen min!

KOs at du stakk innom:)

Nei blir ikke med til DM i Gjøvik av en grunn som jeg måtte nødig si nei takk til DM på..
Men kanskje til høsten?? Hvem vet :) Tror Oslo skal arrangere DM utendørs til høsten, stemmer??

Håper vi ses en eller annen gang, hils til JE fra meg:)

Klem fra meg Annie

1:11 p.m.  
Blogger Unknown said...

hihi, endelig muligheten til å legge igjen kommentar her ;)

11:22 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home