fredag, januar 11, 2008

Kommet til nytt år, 2008

Nå er 2008 kommet og da blir det spennende år både positivt, det håper alle på.. Den 3.januar fylte eg 24 år, kan ikke tro at jeg er virkelig det og føler selv under 20 år. Tiden som flyr veldig fort.. Jeg har nå jobbet som postbud siden september som vikar to dager i uken der AH har mulighet å være på bgh. De siste 3 er jeg hjemme med henne fram til høsten da starter hun for fult. regner med jeg skal ha henne hjem en dag i uka selv om hun har full bgh plass eller redusere ti 80% når jeg vet klart hvordan det blir med jobb og sånt. Rett før jul fikk jeg vite at de ikke har jobb til meg i hele jan mnd og starter igjen i februar. Da ble jeg selvsagt lei meg for jeg trives godt der. Så pr idag får jeg telefonvikar og beskjed uke for uke.. Så forrige uke og denne uke har jeg jobbet 4 dager. de to siste dagene passer mine svigerforeldre på Anny Helen. Så det er noen som har blitt syk at jeg måtte komme.. Jeg skal lære meg en flere rutine slik det blir lettere å få mer ekstra når noen er syk/ferie..
Jan Erik jobber som de vanlige full stilling på Aker Kværner og trives som bare det.

Torsdag om to uker reiser jeg og Anny Helen til Trheim på besøk til familie/venner og blir der i 3 og halv uke, noe vi ser fram til. 14 februar kommer Jan Erik opp til Trheim for å passe på AH når jeg skal spille fotball for TDIL.. Da skal vi få ny genser og spillerdrakt og gleder meg til å se hvordan de ser ut! :D
Skal også ta oss en tur utover til Bjugn og Uthaug for å besøke besteforeldrene mine og bestefar. Bestefar på Uthaug fyller 90 i år og vet jo aldri hva som skjer så vil treffe han når jeg kan.. Han er ut og fisker enda, noe han er sprek til.

Ellers til de daglig trener jeg, jobb og videoredigering om kveldene. Ser sport på tv. hehe..

Ha en super helg dere alle...

Hilsen Tone m/fam

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei, og godt nyttår!! Takk for det gamle året :-)

AH minner meg veldig om JO slik han var når han var liten!!

Blir artig med DM ja, bare 5 uker igjen nå. Snakkes da!!

KLem Sissel

10:18 p.m.  
Blogger Gro Marie said...

Gralla med overstått! Visste ikke at du fylte år denne mnd!

AH e blitt stor nå =)

God tur hjemover te Trheim.

1:02 a.m.  
Blogger Anine said...

Kjedelig med ingen snø i vestland :-( Men snart skal du og Anny-Helen jo til Trheim, da kan dere håpe på snø der.. Så AH også får boltret seg i snøen :-)

Jepp, Geir og jeg skal til Trheim under DM, sjåast der :-)

Klem

8:22 p.m.  
Blogger Anine said...

PS., Vet at jeg har sagt det før, men AH er så lik pappaen sin! Skjønn jente :-)

8:23 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home