søndag, mars 11, 2007

Anny Helen blåser ut
Her e Anny Helen som e blitt 5 mnd ;)


Helgen har vi passet på de to barna, var på fottur og i Stavanger på besøk til fam Skorpen. AH prøver nå og strekke ut hendene sine for og ta lekene som ligger rundt henne, artig. Hun vibererer også med munnen (blåser ut).
Gleder meg masse til helga for da kommer Mams`n og nevøen Knut Roar på besøk...
Vil fortelle dere en historie som e litt komisk.
En gang jeg og JE snakket sammen. Da pratet jeg lenge til han, og resultatet ble at han sovnet mens jeg snakket, haha, hihi.. Temaet var visst kjedelig tenker eg :D
Ha en flott uke alle sammen tross helgen e over :(


3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei!
Så søt AH er, snart 6 mnd etter fødselen:) Så moro å se bilder av henne :) Håper dere har kost dere som foreldre?;) Nu er Lisbeth blitt mamma, så det er rart å tenke på at mange av mine bekjente har blitt/ska bli mamma...
Håper vi ses en dag:)

KOs dere :)
Hils JE :) Klem fra meg

9:37 p.m.  
Blogger Unknown said...

Takk for hilsen i bloggen min!:) Ja husket at du spurte om det i DM..Hehe..
Formen min er bedre og bedre nå, itj kastet opp på 6 dager nå! *krysser fingrene* :)
Anny Helen er blitt så stor og søt jente, hun :)
Klem Trude

10:01 p.m.  
Blogger Elin said...

Heihei!
Nydelige bilder av AH! Skikkelig godt smil. Ville bare ønske dere alle tre en riktig god påske!

Klem

9:27 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home