onsdag, november 14, 2007

8.dag
Lise & Tone
-
Godt med en fridag så vi tok det med rolig i hele dagen selv om vi hadde noe å gjøre iallefall..
Først var det frokost og lunch på restauranten ved hotellet før vi dro til Mall Sofia kjøpesenteret og så litt der, jeg synes Sofia Senter var bedre enn Mall.
Spiste middag der før vi var på bowling og spilte. Jeg var sammen med Lise, Lars E, Magnus og Alex. Så jeg vant foran Lise. Jenter er best ikke sant?? hehe...
Etterpå dro vi til hotellet og spist kveldsmat, alle spist middag og jeg spist speilegg.

Da var det dagens aktiviteter vi har hatt.

Imorra er kamp mot Italia kl 12.30 (norsk tid). er sååå spent på hvordan laget vil gå..

Masse helsing fra Tone

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Syns du er flink til å oppdatere!! SKal krysse alt jeg har i morgen, tenker mye på dere!!!!

GI ALT, og vis NULL respekt for Italia, gå opp i kroppen på dem fra første spark på ballen!!

Klem Sissel

9:02 p.m.  
Blogger Tone said...

Hei Sissel

Ja, vi skal gjøre det som du sier... skal gjør vår beste..

tone

9:58 a.m.  
Blogger Ingvild L.S. said...

Nice goals du hadde idag:)

5:26 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home