torsdag, mai 10, 2007

Heihei!!

Jeg merker nå at det er nesten ingen som legger inn på kommentaren min hver gang etter jeg har lagt inn nyheter hos oss. Da vet jeg ikke hvem som leser dette og gir meg lite motivert til å oppdatere oftere. Jeg legger av og til kommentar hos de fleste kjente. Det er ikke nødvendig dere gjør det hver gang. Det er jo koselig og høre fra dere inn og blandt så jeg vet hvem som har vært hos bloggen min. Men så lenge jeg ikke får mye kommentar, er det like greit og oppdatere sjelden.. Jeg vil bare si det jeg føler for. Mener ikke rett på saken...

Ha en trivelig uke, snart helg og det bli godt for alle.. og ikke minst kommer min kjære!!!

7 Comments:

Blogger Elin said...

Heihei!

Gratulerer som tante til gutt nummer tre!

Jeg følger aktivt med på siden din, og håper du fortsetter å oppdatere den. Håper du har det supert i trondheim og at du får tid til å fortelle hvordan det er å være der! Regner med at du storkoser deg.

Klem

11:09 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Endelig fikk du forandret på kommentar-meny slik at eg kunne legge inn kommentar. Det kunne eg ikke før, dermed fikk du ikke hørt noe fra meg!

Eg følger aktivt på alle's blogg som eg har på linkene mine, men det er ikke alltid eg legger igjen spor etter meg.

Ha et fint opphold i trheim, vis du fortsatt e der oppe =)

5:36 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei hei
Husker du meg?
Artig å se hjemmesiden din og se søte jenta di:-)
Pia (tidligere trønder, nå ekte oslojente)

9:10 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei.. endelig får jeg skrevet kommentar, kunne jo det ikke før pga er ikke blogspot medlemmer:) smile.. jeg leser alltid side men sjeldent oppdatert. dvs 1 gang pr mnd.hehe men folk oppdatere når man ønsker..:) alt bra hos dere håper jeg og at tanteungen nr 3 endelig er ute:) klem

10:19 p.m.  
Blogger Anine said...

Jeg er heller ikke så flink til å legge igjen en kommentar, men her skal du få et! Leser alle sin blogg som jeg har som linker på bloggen vår (som Gro Marie skriver), men ikke alltid jeg er like flink til å legge igjen et spor. Men bare så du vet så er jeg her innom og leser :)
Kos dere fortsatt i TrHeim!
Klem fra Anine og Marion Celin

12:28 a.m.  
Blogger Anine said...

Og, gratulerer med tanteunge nr 3 :)

12:28 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei Tone!
Jeg har ofte skrevet kommentar til deg, men innså alltid etterpå at jeg ikke kunne likevel av samme grunn som Gro Marie. Men nå som jeg ser her at jeg kan være "anonym" og legge en hilsen til dere!

Jeg leser ofte på bloggen din og syns det er interessant å lese :)

Forresten, søt datter dere har!!
Og gratulere med tantebarn nr 3.

Go'klem fra Julianna :)

10:48 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home